Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ο διάλογος του Φρόντο με την Γκαλάντριελ


18/12/2012 (353)

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΦΡΟΝΤΟ-ΓΚΑΛΑΝΤΡΙΕΛ
-Αν μου το ζητήσεις... θα σου δώσω το Ένα Δαχτυλίδι.
-Μου το προσφέρεις ελεύθερα. Δεν θα αρνηθώ πως η καρδιά μου το επιθυμεί διακαώς. Αντί του Μαύρου Άρχοντα, θα είχες μια βασίλισσα... όχι σκοτεινή, μα όμορφη και τρομερή σαν την αυγή! Ύπουλη σαν τη θάλασσα! Πιο δυνατή κι απ' τα θεμέλια της γης! Όλοι θα μ' αγαπούν... και θα απελπίζονται...
...
-Πέρασα τη δοκιμασία. Ας μικρύνω... κι ας πάω στη Δύση... κι ας μείνω η Γκαλάντριελ.
-Δεν θα τα καταφέρω μόνος.
-Είσαι ο Δαχτυλιδοκουβαλητής, Φρόντο. Αυτός που κρατά το Δαχτυλίδι της Ισχύος... είναι μόνος. Αυτό είναι η Νένια, το Δαχτυλίδι του Διαμαντιού. Κι εγώ είμαι η φύλακάς του. Αυτή η αποστολή ανατέθηκε σ' εσένα. Αν δεν βρεις εσύ τον τρόπο... κανείς δεν θα τον βρει!
-Τότε, ξέρω τι πρέπει να κάνω. Μόνο που... φοβάμαι να το κάνω.
-Και το πιο μικρό πλασματάκι μπορεί ν' αλλάξει τα μελλούμενα...

THE WOMAN IS ART - Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...