Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Ένα όμορφο ξεκίνημα...


01/01/2012 (1)

Να’ μαστε λοιπόν κι εμείς… Πρώτη ημέρα του χρόνου και ξεκινάμε με την πρώτη ανάρτησή μας. Ο πληθυντικός χρησιμοποιείται για τεχνικούς λόγους και επειδή έτσι συνηθίζεται στο ίντερνετ… Δεν είμαστε πολλοί οι διαχειριστές της σελίδας –ένας είμαι (ακόμα, τουλάχιστον)!
Και θέλοντας να σας αναφέρω λίγα λόγια για τον εαυτό μου, θα σας πω ότι το Don Juan δεν είναι ψευδώνυμο (δηλαδή, όχι εντελώς)! Από μικρός ένιωθα μια έντονη έλξη προς το άλλο φύλο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα, μεγαλώνοντας, να αρχίσω πολύ νωρίς τις σχέσεις μου με τα κορίτσια-γυναίκες… Δεν θέλω να απαριθμήσω πόσες ήταν οι σχέσεις που δημιούργησα μέχρι σήμερα, όμως όλη αυτή η ενασχόλησή μου με το «ωραίο» φύλο είχε σαν αποτέλεσμα οι φίλοι μου να με φωνάζουν Δον Ζουάν! Μάλιστα είχαν φτάσει σε τέτοιο σημείο που υπήρχαν γνωστοί μου που είχαν ξεχάσει ή (ακόμα χειρότερα) δεν γνώρισαν ποτέ το πραγματικό μου όνομα!
Έτσι, λοιπόν, δημιουργώντας αυτό το blog, καταλαβαίνετε ότι δεν ήταν δυνατό να χρησιμοποιήσω άλλο όνομα…
Κι ερχόμαστε τώρα στο ίδιο το blog… Το “The Woman is Art” (ή «Η Γυναίκα Είναι Τέχνη», κατά το ελληνικότερον), είναι ο δικός μου φόρος τιμής στο έτερο φύλο. Κάποια όμορφη ύπαρξη μου είχε πει κάποτε πως θα έπρεπε να γράψω μια διατριβή με θέμα την Γυναίκα. Δεν το έκανα ποτέ. Μάλλον λόγω έλλειψης χρόνου και όχι επειδή δεν το ήθελα… Σε αυτή την ιστοσελίδα, λοιπόν, θα προβάλλω τη Γυναίκα, όχι όμως έτσι όπως έχουμε συνηθίσει να την βλέπουμε τα τελευταία χρόνια μέσα από την τηλεόραση ή τις ιστοσελίδες ενημερωτικού (και καλά) χαρακτήρα…
Εδώ, θα παρουσιάζεται μια εικόνα της Γυναίκας τέτοια, που θα κάνει κάθε γνήσιο αρσενικό να νιώθει όμορφα! Επειδή η Γυναίκα είναι Τέχνη και η Τέχνη είναι Γυναίκα θα έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε μαζί πώς οι διάφοροι καλλιτέχνες αποθανάτισαν τις μούσες τους (πραγματικές ή φανταστικές, δεν έχει σημασία) πάνω στο χαρτί ή χρησιμοποιώντας τα πλέον σύγχρονα μέσα, με την βοήθεια κάποιου υπολογιστή…
Οι αναρτήσεις είναι πιθανόν να δημοσιεύονται με ελάχιστα ή και καθόλου σχόλια. Είπαμε, άλλωστε, πως σκοπός μας είναι η προβολή ωραίων εικόνων (και όχι φωτογραφιών)…
Δεν θα γίνει καμία κατάχρηση… Μια ανάρτηση, με μία εικόνα την ημέρα. Και για τις μέρες που δεν θα μπορούμε να κάνουμε ανάρτηση, με την πρώτη ευκαιρία θα συμπληρώνουμε τα κενά. Έτσι, στο τέλος του χρόνου, θα έχουμε «ανεβάσει» 365 διαφορετικές εικόνες… 365 διαφορετικές πλευρές του ίδιου έργου Τέχνης… Της Γυναίκας!
Ακολουθήστε μας, λοιπόν (πάλι ο… γνωστός πληθυντικός), σε αυτό το όμορφο ταξίδι μέσα από πίνακες ζωγραφικής, ασπρόμαυρα ή έγχρωμα σχέδια, κόμικς και εξώφυλλα, στην πορεία μας προς τον τελικό σκοπό: να αποδείξουμε ότι «Η Γυναίκα Είναι Τέχνη»!!!

THE WOMAN IS ART - Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη προσπάθεια. Σου εύχομαι καλή επιτυχία, ενώ σ' ευχαριστώ και για την προβολή του blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά, φίλε μου. Εγώ πρέπει να σε ευχαριστήσω για το πρώτο σου σχόλιο στο blog μου.
    Καλή συνέχεια και στη δική σου προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο και απολαυστικό blog! Σαν το συναρπαστικό αντικείμενό του!... Η μέρα μας, στους ζοφερούς καιρούς που βιώνουμε, θα είναι πιο όμορφη ξεκινώντας με ένα σύντομο πέρασμα- προσκύνημα από τον "Ναό" της ευφροσύνης που έστησες λατρευτικό φόρο τιμής στην πηγή έμπνευσης της κάθε Τέχνης.
    Φίλε, Don Juan, να είσαι καλά για να μας απογειώνεις καθημερινά.
    Γιώργος
    Υ.Γ. Πήρα μια over dose σήμερα για τις 58 προηγούμενες ευκαιρίες, που έχασα για να αρχίσω τη μέρα μου πιο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρετε, κύριε Βλάχο, πόσο χαίρομαι που σας άρεσε το ταπεινό μου blog. Ελπίζω να συνεχίσω να κρατώ υψηλά το επίπεδο για να συνεχίσετε να το επισκέπτεστε...
      Καλή συνέχεια και στις δικές σας προσπάθειες, τις οποίες παρακολουθώ ανελλιπώς!...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...