Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Διαβολάκι


01/11/2012 (306)

Στίχοι-Μουσική-Τραγούδι: Νίκος Καρβέλας

Ο διάβολος έχει πόδια πολλά
ο διάβολος όταν δεν έχει δουλειά
όλοι ξέρουμε τι κάνει στα κακά τα παιδιά
έτσι μια μέρα εμφανίστηκε μπροστά μου εντελώς ξαφνικά

Με μπλε ποδιά
και τσάντα σχολικιά
διαβολάκι-διαβολάκι
με μπλε ποδιά
και μάτια γαλανά
διαβολάκι-διαβολάκι
δώσ' μου ένα φιλάκι

Ο διάβολος βάζει τρικλοποδιές
ο διάβολος μας ανάβει φωτιές
διαβολάκι μου τι έχω πάθει μη τα ρωτάς
κάθε πρωί είμαι στημένος απ' τις έξι να σε δω που περνάς

Με μπλε ποδιά
και τσάντα σχολικιά
διαβολάκι-διαβολάκι
με μπλε ποδιά
και μάτια γαλανά
διαβολάκι-διαβολάκι
δώσ' μου ένα φιλάκι

Διαβολάκι μου τι έχω πάθει μη τα ρωτάς
κάθε πρωί είμαι στημένος απ' τις έξι να σε δω που περνάς

Με μπλε ποδιά
και τσάντα σχολικιά
διαβολάκι-διαβολάκι
με μπλε ποδιά
και μάτια γαλανά
διαβολάκι-διαβολάκι
δώσ' μου ένα φιλάκι

Με μπλε ποδιά
και τσάντα σχολικιά
διαβολάκι-διαβολάκι
με μπλε ποδιά
και μάτια γαλανά
διαβολάκι-διαβολάκι
δώσ' μου ένα φιλάκι

Καλλιτέχνης: Dave Nestler

THE WOMAN IS ART - Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...